Overzicht Actueel

Kath Pay keynote op DDMA EMAIL SUMMIT 2016

Programma grootste Nederlandse e-mailcongres dit jaar in het teken van omnichannel en customer journey

Amsterdam, 9 mei 2016 – De DDMA Email Summit 2016 brengt bezoekers een gevarieerd programma met klinkende keynotes Kath Pay (Holistic Email Marketing) en Bram Alkema en cases van de Bijenkorf, FrieslandCampina, BPD Europe(voorheen Bouwfonds) en Bol.com.

Daarnaast zijn er dieptesessies over Marketing Automation en Growth Hacking en interviews met e-mailexperts van diverse organisaties. Plus spannende cijfers uit de DDMA E-mail Benchmark. Dit alles met als centraal thema: Embrace email in an omnichannel world.

Van strategie tot toepassing

Kath Pay is een van de top 50 e-mailmarketing experts ter wereld en een veelgevraagd spreker en trainer. Ze laat in haar presentatie zien dat de toekomst van e-mailmarketing eigenlijk nu al hier is en wat dit aan mogelijkheden en kansen met zich meebrengt. Bram Alkema gaat juist in op de transactionele toepassing van e-mail en laat zien dat je daar helemaal niet bang voor hoeft te zijn als marketeer. In combinatie met het aanbod aan cases en de dieptesessies die worden begeleid door experts als Michael Klazema (VODW) en Chris Out (RockBoost) biedt het programma inzicht en inspiratie voor zowel startende als doorgewinterde (e-mail)marketeers.

Uitreiking E-mail Awards

De DDMA Email Summit vindt dit jaar plaats op donderdag 9 juni in de Kromhouthal in Amsterdam. Tijdens het congres worden ook de winnaars bekend gemaakt van de DDMA e-mail awards: e-mail man|vrouw van het jaar en e-mailcampagne van het jaar.

Bekijk het volledige programma op: www.emailsummit.nl/programma.

Het congres is een initiatief van DDMA en wordt mede georganiseerd door de DDMA E-mail Commissie Events & Awards. De DDMA Email Summit wordt gesponsord door: e-Village, Add to Favorites, Blinker, Measuremail, Tripolis Solutions, Ematters, Emark, RapidSugar, Selligent, RE:ACT, CloseAlert, DM Interface, OMG, Gracious Studios, Oxyma en Hellodialog.