Spring naar content
Filters:
Sorteer op:
Lees meer
DDMA E-mail
Artikel |

De nieuwe Code Reclame via E-mail: dit zijn de 4 belangrijkste veranderingen

Tijdens de Algemene Ledenvergadering op donderdag 27 maart is de nieuwe versie van de Code Reclame via E-mail aangenomen door de leden van DDMA. Deze is van kracht voor alle leden van de DDMA. Dat werd ook wel eens tijd; de oude versie bestond namelijk…
Lees meer
E-mail
Nieuws |

Genomineerden DDMA EMAS Awards 2025 bekendgemaakt

DDMA maakt vandaag de genomineerden bekend voor de EMAS Awards 2025, de jaarlijkse prijsuitreiking voor de beste prestaties op het gebied van e-mailmarketing en marketing automation. De winnaars worden op 26 juni bekendgemaakt tijdens de Email Marketing Automation Summit (EMAS) in Circa Amsterdam.
Lees meer
E-mail
Zelfreguleringscode |

Reclamecode: Code Reclame via E-mail

De Code Reclame via E-mail (2025) is bedoeld als aanvulling op de Nederlandse spamwetgeving. E-mailmarketing scheidt zich af van spam door duidelijke regelgeving. De Code e-mail is van toepassing op het toezenden van ongevraagde reclame via e-mail.
Lees meer
DDMA E-mail
Nieuws |

Inschrijving van de EMAS Battle of the Agencies 2025 geopend

Voor de DDMA EMAS Awards 2025 staat de Battle of the Agencies ook dit jaar op het programma. De inschrijving is vanaf vandaag geopend. Ambitieuze e-mailmarketingbureaus kunnen zich vanaf nu registreren door een motivatie in te dienen via: emas.nu/awards/battle
Lees meer
DDMA E-mail
Nieuws |

Inschrijving EMAS Awards 2025 officieel geopend

De inschrijvingen voor de EMAS Awards 2025 zijn officieel geopend. Deze prestigieuze prijzen worden uitgereikt tijdens de DDMA Email Marketing Automation Summit (EMAS) op 26 juni 2025 in Circa Amsterdam en erkennen de beste prestaties op het gebied van e-mailmarketing en -automatisering. Inschrijven kan via…
Lees meer
E-mail Legal
Artikel |

Toegankelijke e-mails en de WCAG-richtlijnen: waarom en hoe?

E-mails spelen een belangrijke rol in de communicatie naar klanten en gebruikers. Zonder e-mail, kun je vaak niet eens een account aanmaken of een bestelling plaatsen. Maar hoe zorg je ervoor dat deze cruciale e-mails toegankelijk zijn voor iedereen, inclusief mensen met een beperking? In…
Lees meer
Artificial Intelligence Creative Data, Decisions & Engagement DDMA
Artikel |

De grootste trends in data-driven marketing volgens de commissies van DDMA

Welke ontwikkelingen gaan ervoor zorgen dat je werk als marketingprofessional, jurist of dataspecialist in 2025 ingrijpend gaat veranderen? Welke innovaties mag je echt niet missen?
Lees meer
DDMA E-mail
Nieuws |

Ticketverkoop Email Marketing Automation Summit 2025 geopend

Op donderdag 26 juni 2025 organiseert branchevereniging DDMA een nieuwe editie van de Email Marketing Automation Summit (EMAS), in Circa Amsterdam. De EMAS is hét kennisevenement op het gebied van e-mail marketing automation en een no-brainer voor iedere (e-mail)marketeer. Early-bird tickets zijn nu verkrijgbaar.
Lees meer
DDMA E-mail
Onderzoek |

Call for participation opens for 4th edition of GDMA’s International Email Benchmark

The Global Data & Marketing Alliance (GDMA) and the Dutch Association for Data & Marketing (DDMA) are thrilled to initiate the call for participation for the fourth edition of our staple International Email Benchmark, an independent and interactive dashboard, which provides cross border insights based…
Lees meer
Artificial Intelligence Conversational AI DDMA E-mail
Onderzoek |

Best of DDMA Research & Insights 2024

In een marketingtijdperk waarin data, technologie en consumentengedrag continu veranderen, is gedegen onderzoek cruciaal. Door middel van uitgebreide (consumenten)onderzoeken en benchmarks bieden we onze leden grip op deze veranderingen. In deze onepager zetten we belangrijkste trends en inzichten uit ons onderzoek op een rij (ook…