Overzicht Leden

MAKS Klantenloyaliteit

Motivatie lidmaatschap
Het lidmaatschap van DDMA zijn wij aangegaan om onze organisatie sterker te maken en onszelf kritisch te houden binnen de eigen organisatie en naar buiten; onze dienstverlening naar tal van ondernemers.

Als club die dagelijks met (personen) data omgaat willen wij voldoen aan de verantwoordelijkheden die onze klanten hiermee bij ons neerleggen. Om aan deze verwachtingen te voldoen heb je sterke partners nodig. Immers niemand bestaat zonder anderen. Samenwerken maakt elk lid van de groep slimmer en de groep als geheel sterker. Dat is de manier waarop wij werken en dat zoeken wij ook op in onze partnerschappen. Daar hoort dus ook een daadkrachtige, intelligente én kritische brancheorganisatie bij.

Om onszelf en onze producten op hoog niveau te houden is constante kennis van de markt, wetgeving, wetenschap en andere branchegenoten noodzakelijk. Vandaar ons lidmaatschap van DDMA.

Wij hopen ons bedrijf kundiger te maken met dit lidmaatschap en ook te kunnen bijdragen aan een gefundeerd positief imago van de branche waar DDMA voor staat.

www.maks.nl
Lid sinds 2018

MAKS richt zich op het creëren, versterken en behouden van klantenbinding. Ondernemers uit het hele land maken gebruik van de branded loyalty- en giftcardprogramma’s die door ons team geleverd en onderhouden worden.

Tot onze klanten behoren zowel zelfstandige ondernemers als winkeliersverenigingen en franchiseformules. Maar hoe groot de organisatie ook is, wij geloven dat juist locatiespecifieke kansen evident zijn voor het ontwikkelen van een sterke klantenbinding. Door kennis uit de regio te koppelen aan de expertise van de holding, of de ervaring van de vestiging ter plaatste te verbinden aan het bereik van de formule. In onze benadering is er altijd ruimte voor de lokale onderneming.

Er zijn de laatste jaren veel prijsvechters op de loyalty-markt gekomen. MAKS is zeker niet de duurste, maar wil wél kwaliteit leveren. Met maximale opbrengsten en maximaal gemak voor onze klanten. Dat betekent dus: geen moeilijke procedures, gewoon een belletje of mailtje naar MAKS en een ondernemer kan zich weer op zijn core business richten. Geen gedoe, gewoon al 15 jaar topkwaliteit en plezier in het werk. Dát is MAKS.