Overzicht Events

DDMA Dutch CRO Awards 2018

Tijdens de DDMA Dutch CRO Awards op 20 september 2018 wordt het beste werk in conversie optimalisatie en A/B testing beloond! Conversion Rate Optimisation zorgt voor customer centric denken, verlaagt churn en verhoogt klanttevredenheid.  Een groeiend specialisme, dat nog niet altijd de aandacht krijgt die het verdient. Tijd dus om organisaties die nu succesvol A/B testen de spotlight te geven en andere te inspireren! Awards zijn er in 4 categorieën: Mobile, Ad Testing, Conversion Tests en Personalisatie. Kijk voor meer informatie & tickets op www.dutchcroawards.nl!

Sprekers & talks

Jorden LentzeJorden LentzeProduct Owner E-Commerce | Booking.com
Onboarding at scale @Booking.com

At Booking.com we have experienced what an evidence based organisation means for creating business impact. And what looks it like, when experimentation is part of your culture. This has helped Booking.com run more than 1000 experiments at the same time… each day of the week.
Learn more from Jorden Lentze about how the world’s largest accommodations provider leverages online experimentation to scale their onboarding strategy. And how this helps Booking.com empower people to successfully host their property on the Booking.com platform.

Christiaan van der WaalChristiaan van der WaalManaging Director Digital | FedEx Express
Organiseren voor digital groei in een corporate

Groei begint niet bij experimentatie en A/B testen. Groei begint bij het creëren van de juiste voorwaarden voor het team. De twee belangrijkste voorwaarden zijn cultuur en structuur. Op basis van mijn ervaring en aan de hand van praktijkvoorbeelden zal ik een framework delen die je kunt gebruiken om je team klaar te maken voor structurele groei.

Martin van KranenburgMartin van KranenburgModerator