Overzicht Events

DDMA Data Dag 2019

Het data driven marketing vakgebied is volop in beweging. Laat je in 1 dag bijpraten en inspireren door (inter)nationale sprekers en de beste cases van de Customer Data Award. Van data strategie, toepassing van AI, attributie modeling, data visualisatie, democratiseren van analytics, CDP’s en DMP’s, tot aan privacy en security. Hier mag jij als professional niet ontbreken!

Waarom moet je hierbij zijn?

  • De Data Dag wordt georganiseerd door mensen die, net als jij, dagelijks mooie dingen maken met klantdata.
  • Je krijgt een kijkje in de keuken bij organisaties die genomineerd zijn voor de Customer Data Award 2019.
  • De sprekers zijn door de commissie geselecteerd, ze zijn onafhankelijk en delen écht kennis.

Voor wie is de Data Dag? 
Managers en professionals die zich bezighouden op operationeel, tactisch en strategisch niveau om met klantdata mooie dingen te maken; CMO’s, CTO’s CRM managers, Chief Data Officers, CX managers, marketeers, marketing intelligence managers, analisten en programma managers.

Voor tickets en meer informatie kijk op www.datadag.nl  en schrijf je in voor de Data Dag nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van updates en aanbiedingen van de Data Dag.

Sprekers & talks

Reineke Reitsma Reineke Reitsma Vice President, Research Director - Forrester Research
Customer-obsessed companies are built around their customers' moments of need
Eric van der Knaap Eric van der Knaap Customer Engineer - Google
Applied Machine Learning - From black-box to business
David RaabDavid RaabFounder/CEO - Customer Data Platform Institute
Customer Data Platforms: sound data foundation for data strategy
Frans Melenhorst Frans Melenhorst Customer Engagement Associate - Squadra Group
The state of Customer Data Platform in the Benelux and the key drivers for succes
Pim Nauts Pim Nauts Lead Data Science - bol.com
Learning to learn, finding the value in your own data
Gina Doekhie Gina Doekhie IT Expert - Fox IT
Hoe veilig is je klantdata en wat als het toch lekt?
Dina Awwad Dina Awwad Business Intelligence Analyst - Helloprint
Fueling Growth using Customer Lifetime Value
Ilse BakxIlse BakxLead data developer - Essent / Innogy
DMP kickstart bij Essent
Nadieh Bremer Nadieh Bremer Visual Cinnamon Data Visualization Designer - Visual Cinnamon
Hacking the visual norm
Maarten SoomerMaarten SoomerMarketing Analytics - Ortec
Hyundai's optimale media inzet door inzichten uit conversie attributie
Suzanne Waser Suzanne Waser Digital Marketing Manager - Hyundai
Hyundai's optimale media inzet door inzichten uit conversie attributie
Vivianne Bendermacher Vivianne Bendermacher Founder - Techionista
Women in data
Cherisch Bödeker Cherisch Bödeker E-Commerce sales Manager - Scotch & Soda
Women in data
Gemma SchneemannGemma SchneemannMarketing Directeur - Sligro Foodservice
Women in data
Geke Rosier Geke Rosier Founder - RightBrains
Women in data
Koen Mevissen Koen Mevissen Principal Data Engineer - Travix BI (Bekend als Vliegtickets.nl & vliegwinkel.nl)
Democratising Data - From on-premise to cloud-based data stack
Mark van der VliesMark van der VliesDirector Customer Interaction - KPN
Stijging van de klantwaarde door geautomatiseerde next best actions bij KPN
Rikkert Van Capelleveen Rikkert Van Capelleveen Senior Manager Klant Contact - Zilveren Kruis
Zoë, de virtuele klantadviseur van Zilveren Kruis
Jonno van der Heijden Jonno van der Heijden Marketing Intelligence Analist - Dela
Relevantere multi-channel communicatie door next-best-action marketing
Hans VoornHans VoornManager Marketing, Online en Big Data - Dela
Relevantere multi-channel communicatie door next-best-action marketing
Matthias De Bruyne Matthias De Bruyne Legal Counsel - DDMA