Spring naar content
Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

Wat gaan we doen?

Paul Haars (Wilde Ganzen) en Tim Melief (SDIM Online Marketing) nemen je mee in de wereld van online fondsenwerving en de uitdagingen die zij hierin tegenkomen. Van leadwervende campagnes tot het cookieloze tijdperk: alle belangrijke ontwikkelingen komen aan bod. Samen met jou gaan ze op zoek naar de gouden fondsenwervende formule online. 

Over de non-profit member meetup fondsenwervers particuliere markt:

De DDMA groep fondsenwervers Particuliere Markt komen drie keer per jaar bij elkaar. Deze DDMA meetups staan in het teken van onderlinge kennisdeling.

Deze bijeenkomsten zijn kosteloos en uitsluitend toegankelijk voor non-profit organisaties die lid zijn van DDMA. Ben je benieuwd? Neem contact op met onze programmamanager Sanne Fontaine via sannefontaine@ddma.nl. Zij vertelt je graag meer!

Sprekers

Tim Melief

Relatiebeheerder & Sales bij SDIM Online Marketing

Paul Haars

Online marketeer bij Wilde Ganzen

Hoe win je de gunst van de donateur? Het is de worsteling waar iedere online marketeer mee te maken krijgt. Waar de Face to Face-marketeer en TM-marketeer op een vrij directe manier kunnen communiceren met potentiĆ«le gevers, gelden online andere wetten. Honderden advertenties krijgen mensen dagelijks op Google en Facebook afgevuurd. Probeer maar eens op te vallen met jouw goede doel tussen al dat advertentiegeweld.   

Paul Haars (Wilde Ganzen) en Tim Melief (SDIM) nemen je mee in de wereld van online fondsenwerving en de uitdagingen die zij hierin tegenkomen. Van leadwervende campagnes tot het cookieloze tijdperk: alle belangrijke ontwikkelingen komen aan bod. Samen met jou gaan ze op zoek naar de gouden fondsenwervende formule online.   

Praktische informatie

21 juni @ 10:00 11:30

Online

Gratis voor DDMA leden

Deel dit evenement