Overzicht Actueel

Welkom bij DDMA! Wij introduceren 10 nieuwe leden

DDMA introduceert 10 nieuwe leden: Adobe, SiteSpect, ISM eCompany, Christal Teleservice, Mangl, DATANEXT, Spring Strategie & Communicatie, LaPosta, Datalogue & Sports Alliance.

Adobe (Kennispartner) | Adobe Systems Incorporated is een Amerikaans softwareproducent die zich met name richt op het ontwikkelen van grafische software. Adobe is opgericht in 1982, en is nu een van de grootste softwarebedrijven ter wereld, met een jaaromzet van meer dan US$ 2,9 miljard. Adobe is bekend geworden met het beeldbewerkingsprogramma Photoshop en met het PDF-bestandsformaat.

SiteSpect | SiteSpect biedt een unieke en gepatenteerde oplossing voor het testen en targeten van uw bezoekers. Met SiteSpect vindt u de optimale dialoog met uw klanten en geeft u de gelegenheid om alle aspecten van uw website, mobiele site en apps te optimaliseren. Site-optimalisatie mag nooit een compromis zijn. Daarom neemt onze technologie de beperkingen van traditionele testoplossingen weg. Testen worden sneller uitgevoerd zonder implementatie-hindernissen. Maak uw website sneller zonder bijwerkingen van techniek en zie sneller de resultaten.

ISM eCompany | Sinds de oprichting in 1992 heeft ISM eCompany één missie: maximize your e-commerce success. Emerce noemt ISM eCompany een fullservice e-commercebureau dat al jaren tot de top van de beste e-bureaus in Nederland behoort. Het bureau zet zich dagelijks met 400 doorgewinterde professionals in voor het succes van (inter)nationale retailers. De mentaliteit is ‘no-nonsense’ en e-commerce zit in het DNA. Ze werken vanuit het mooie pand van de Van Nelle Fabriek in Rotterdam aan omnichannelstrategie, webshop ontwerp, webshop bouw (Magento Enterprise Partner) en online marketing. Ze werken niet voor klanten, maar samen met klanten zoals Lucardi, Sanitairwinkel, Hunkemöller en Zinzi.

Christal Teleservice | Christal helpt als huis van verbinding goede doelen hun werk te kunnen doen door hen te verbinden met donateurs. Vanuit die verbinding werven we giften, vrijwilligers en loyaliteit. Door telemarketing en emailmarketing te koppelen biedt Christal een uniek product en is voortdurend bezig nieuwe mogelijkheden te ontwikkelen.

Mangl | Met Mangl haal je in korte tijd aanzienlijk meer omzet, sales & conversie uit je verkopers, en krijg je grip op je commerciële organisatie. Hoe doen we dat? Door realtime inzicht te geven in het niveau van jouw salesteam. Op die manier heb je exact inzichtelijk welke verkoper op welk gebied aandacht nodig heeft. Dit doen we op basis van realtime, commerciële gespreksanalyse. Op die manier weet je dus niet alleen welke verkoper of welk callcenter onder gewenst niveau presteert, maar ook waar er moet worden verbeterd in het gesprek. De gesprekken worden geanalyseerd op 41 punten die wij realtime terugkoppelen in overzichtelijke dashboards op elk niveau in de operatie.

DATANEXT | DATANEXT is een ambitieuze en innovatieve organisatie die werkt op het gebied van Marketing Automation en alle daaraan gerelateerde (big) data-processen. Ons eigen platform biedt ondernemingen op allerlei vlakken de mogelijkheid om het beste resultaat te halen uit beschikbare data. Ons platform verzamelt, structureert, distribueert, test en visualiseert data van de meest uiteenlopende bronnen, volumes en kwaliteit. Dit resulteert in tijdswinst en kostenbesparingen voor de organisatie, en ondersteunt in marketing/data gerelateerde beslissingen en strategieën.

Spring Strategie & Communicatie | Spring Strategie & Communicatie is consultant voor organisatie- en communicatievraagstukken. Ik benader die vanuit de overtuiging dat datagedreven organiseren en communiceren bedrijven helpt bij het versterken van de eigen organisatie én de dialoog en relatie met de omgeving. Communicatie kan daarbij leren van de ervaringen van digitale marketeers.

LaPosta | Met Laposta kun je heel gemakkelijk professionele nieuwsbrieven maken en versturen. We besteden veel aandacht aan het gebruiksgemak van ons programma, zonder dit ten koste van de functionaliteit te laten gaan. Tot 2000 relaties is het gebruik van ons programma gratis.

Datalogue | Datalogue helpt uw organisatie online en offline marketing in te richten en te verbeteren. Wij geloven dat marketing alleen succesvol is als de marketing strategie, communicatie, analyse en techniek geïntegreerd zijn. Met onze kantoren in Hamburg, Zurich en Amsterdam zijn wij in staat uw bedrijf internationaal te begeleiden.

Sports Alliance | Sports Alliance, opgericht in 2002 met het idee om op basis van data de relatie tussen de fan en de organisatie van bijvoorbeeld een voetbalclub te onderhouden, verbeteren en professionaliseren. En met succes, na 15 jaar bedienen we meer dan 100 sportclubs in Europa, in o.a. Engeland, Nederland, België en Spanje. Sports Alliance lost de grootste uitdaging op van elke (sport)marketeer, namelijk het samenbrengen, ontsluiten en optimaal benutten van alle beschikbare databronnen (van ticketing tot cashless) binnen een organisatie. Dat is de kracht van de Sports Alliance oplossingen. De oplossingen variëren van het kunnen uitvoeren van persoonlijke campagnes via onze Marketing Console tot CRM en Single Sign On, met als gemeenschappelijke deler, data.