Spring naar content
Filters:
Sorteer op:
Lees meer
DDMA E-mail
Nieuws |

Springbok Agency, Funnelboost, and LevelUp Group nominated for the EMAS Battle of the Agencies 2024

Springbok Agency, Funnelboost, and LevelUp Group are contenders for this year’s title in the EMAS Battle of the Agencies (part of the DDMA EMAS Awards). This year, the nominees are competing to create the best email campaign for retailer Brabantia. The winner will be announced…
Lees meer
DDMA E-mail
Nieuws |

De genomineerden voor de DDMA EMAS Awards 2024 zijn bekend

De jury van de DDMA Email Marketing Automation Summit Awards (EMAS Awards) 2024 is eruit. De jury nomineert Uitgekookt, FitFor Me en Ancienne Belgique in de categorie Email Marketing Automation Excellence. In de categorie Outstanding Email gaan PostNL, Allianz Direct en Autogroep Twente met elkaar…
Lees meer
E-mail
Artikel |

Gmail en Yahoo stellen aangescherpte eisen aan bulkverzenders

Gmail en Yahoo hebben per 1 februari 2024 de regels aangescherpt voor bulkverzenders van e-mailmarketing zo blijkt uit de blogpost van Google. Op deze manier willen ze het aantal spamberichten in de inbox verder verlagen. Hoe bereid jij je hier als e-mailmarketeer het beste op…
Lees meer
DDMA E-mail
Nieuws |

Inschrijving van de EMAS Battle of the Agencies 2024 geopend

Voor de DDMA EMAS Awards 2024 staat de Battle of the Agencies ook dit jaar op het programma. De inschrijving is vanaf vandaag geopend. Ambitieuze e-mailmarketingbureaus kunnen zich vanaf nu registreren door een motivatie in te dienen via: emas.nu/awards/battle
Lees meer
DDMA E-mail
Nieuws |

DDMA Commissie E-mail heeft twee nieuwe leden

De DDMA Commissie E-mail heeft er in de afgelopen maanden twee nieuwe leden bij gekregen. Niemand minder dan Carmen Ploeger, unit lead & senior email marketing engineer bij PI Marketing, en Andreas Pohan Simandjuntak, directeur bij Kotak Marketing, hebben zich bij de commissie gevoegd.
Lees meer
Artificial Intelligence Conversational AI Cookies Creative
Nieuws |

De grootste trends in data-driven marketing voor 2024 (volgens de commissies van DDMA)

Welke ontwikkelingen gaan ervoor zorgen dat jouw werk als marketeer, jurist of dataspecialist in 2024 ingrijpend gaat veranderen? Welke innovaties mag jij echt niet missen? Zoals elk jaar zetten de DDMA-commissies de grootste trends in data-driven marketing voor het nieuwe jaar op een rij.
Lees meer
DDMA E-mail
Nieuws |

Ticketverkoop Email Marketing Automation Summit 2024, inschrijving EMAS Awards geopend

Op 27 juni 2024 organiseert branchevereniging DDMA een nieuwe editie van de Email Marketing Automation Summit (EMAS). Dit keer op een nieuwe locatie, Circa Amsterdam, en voor het eerst volledig in het Engels. De EMAS is hét kennisevenement op het gebied van e-mail marketing automation…
Lees meer
E-mail
Onderzoek |

Call for participation opens for 3rd edition of GDMA’s International Email Benchmark

2023 was another big year for email marketers. Following on the success of the second edition, the Global Data & Marketing Alliance (GDMA) and the Dutch Association for Data & Marketing (DDMA) are thrilled to initiate the call for participation for the third edition of…
Lees meer
DDMA E-mail
Nieuws |

Vacature: lid commissie E-mail

Ben jij werkzaam binnen e-mailmarketing en heb je interesse om een stempel te drukken op de toekomst van dit vakgebied? De DDMA Commissie E-mail zoekt versterking!
Lees meer
E-mail
Artikel |

The importance of benchmarking for email marketing

Measuring metrics and establishing marketing benchmarks are crucial for enhancing performance and comprehending return on investment (ROI). Nonetheless, more than 47% of email marketers report that measuring performance ranks among their foremost challenges. This underscores the significance of benchmarks even further.