Overzicht Actueel

Dit is onze nieuwe CRO commissie!

Wij stellen graag onze nieuwste commissie aan je voor: De DDMA Commissie Conversion Rate Optimisation (CRO). Zowel DDMA als de commissieleden zijn trots op dit initiatief. Directeur Diana Jansen: “CRO is al jaren een belangrijk onderdeel in de data driven marketingsector. Wij zijn blij dat de beste CRO-ers zich verenigen binnen DDMA. De prachtige initiatieven die we dit jaar hebben gepland gaan er zeker voor zorgen dat CRO een breder draagvlak krijgt binnen onze sector”.

Conversion wat?

Conversion Rate Optimalisatie richt zich op het totaal van onsite en offsite activiteiten met als doel de primaire KPI en gerelateerde KPI’s van online organisaties te optimaliseren. Het uitgangspunt van dit alles is een datagedreven aanpak, waarbij het gedrag van de bezoekers wordt bewaakt en gebruikt om de communicatie in termen van relevantie en nauwkeurigheid te optimaliseren.

Wat kan jij verwachten

De CRO commissie heeft in 2017 één duidelijk doel voor ogen: kansen tonen voor marketeers door de branche het belang van CRO te laten zien. Dit doel gaat zij realiseren door middel van Elites waar vakexperts onderling kennis uitwisselen, CRO guidelines om CRO processen inzichtelijk en helder te maken, een award om de voorlopers te eren en een CRO Congres voor jonge marketeers en specialisten.

Commissieleden

De leden van deze commissie zijn dé Nederlandse experts op het gebied van CRO en werken bij toolingpartijen, digital bureaus en adverteerders.

 

 

 

Heb je vragen over deze commissie of interesse in deelname, neem dan contact op met juditpeters@ddma.nl