Overzicht Actueel

DDMA heeft 6 nieuwe leden!

nieuwe leden

DDMA verwelkomt zes nieuwe leden: dbf (database fulfilment), Sijthoff Media, Newpeople, LiveChat Nederland, Marketing Queens en GrandVision Benelux.

dbf is lid geworden van de DDMA omdat het beveiligen en beheren van data onze kernactiviteit is. Met Marion bieden wij een open, flexibel, helder en toegankelijk data gedreven platform dat marketing automation combineert met community beheer. De data staat centraal in Marion. Wij willen met dit lidmaatschap en het Privacy Waarborg aan iedereen laten zien dat wij zorgvuldig en discreet met onze data omgaan. Daarnaast krijgen wij met dit lidmaatschap toegang tot een interessant netwerk en relevante praktische en juridische kennis dat van toegevoegde waarde zal zijn in onze dagelijkse werkzaamheden. Lees meer..

 

Sijthoff Media is lid geworden van de DDMA om volledig up-to-date te blijven omtrent de AVG en andere privacy gerelateerde onderwerpen. Richting onze klanten is het van groot belang dat wij op de juiste wijze met hun persoonlijke gegevens omgaan, de Privacy Waarborg zal hier zeker aan bijdragen. Lees meer..

 

Newpeople: We sluiten ons graag aan bij een netwerk dat, net als wij, kennis inzet om relevant te kunnen communiceren met communities. Daarnaast is data een van de domeinen waarin wij werkzaam zijn en dus graag over op de hoogte gehouden willen worden. Lees meer..

 

LiveChat Service: DDMA is in Nederland dé autoriteit op het gebied van data. Aangezien wij middels onze chat dagelijks duizenden chats doen voor een breed scala aan bedrijven, en hiermee veel data verzamelen, zien wij een lidmaatschap bij DDMA als een must. Wij zien in het lidmaatschap met DDMA een goede mogelijkheid om de data die wij verzamelen op een slimmere wijze te gaan gebruiken. Zo is er aan het begin van dit jaar al een nieuw concept ontwikkeld om data uit chats op een innovatieve manier te gebruiken in advertenties: Retargeting by textmining. Lees meer..

 

Marketing Queens: Annelies Velders (Partner Marketing Queens): “Inspiratie, kennisuitwisseling maar vooral omdat ik oud bestuurslid ben en de DDMA een leuke club vind!” Lees meer..

 

 

GrandVision Benelux: Met bijna 800 winkels is GrandVision Benelux marktleider op het gebied van optiek. Met de formules Pearle Opticiens (in Nederland en België), Eye Wish Opticiens en GrandOptical, weet GrandVision Benelux elke consument een passende zichtoplossing te bieden. GrandVision Benelux is onderdeel van het beursgenoteerde bedrijf GrandVision. Het Support Office van GrandVision Benelux is gevestigd in Soesterberg. Lees meer..

 

 

Ook lid worden van DDMA? Neem dan contact op met onze relatiemanagers Sanne Fontaine en Fenna Renkema.