Branchevereniging voor dialoogmarketing

Zoeken in de kennisbank

Ik zoek: In rubriek:

Term uit de kennisbank: E-mail

DDMA docs

DDMA checklist codes (zelfregulering)

| ,

DDMA heeft een voor aantal codes, ten behoeve van zelfregulering, een checklist opgesteld waarmee een bedrijf kan checken of zij aan de code voldoet. Lees verder »

DDMA docs

DDMA codes (zelfregulering)

| , , , , , ,

DDMA heeft een aantal codes voor de dialoogmarketingbranche vastgesteld ten behoeve van zelfregulering. Lees verder »

Case/presentatie

DDMA E-mail Kennissessie ‘Customer life-cycle campagne’ – Dunck

| ,

Deze presentatie is gegeven door Paul Wissing van Dunck tijdens de DDMA E-mail Kennissessie ‘De kunst van een succesvolle customer life-cycle campagne’ in maart 2014 en gaat over e-mailmarketing in relatie tot life cycle marketing campagnes.  Lees verder »

Case/presentatie

DDMA E-mail Kennissessie ‘Customer life-cycle campagne’ – OHRA

| ,

Deze presentatie is gegeven door Saartje de Wit van OHRA tijdens de DDMA E-mail Kennissessie ‘De kunst van een succesvolle customer life-cycle campagne’ in maart 2014 en gaat over e-mailmarketing in relatie tot life cycle marketing campagnes.  Lees verder »

Case/presentatie

DDMA E-mail Kennissessie ‘Customer life-cycle campagne’ – Marketing Enzym

| ,

Deze presentatie is gegeven door Ruben Zantingh-Bozic – Marketing Enzym tijdens de DDMA E-mail Kennissessie ‘De kunst van een succesvolle customer life-cycle campagne’ in maart 2014 en gaat over e-mailmarketing in relatie tot life cycle marketing campagnes.  Lees verder »

Case/presentatie

DDMA E-mail Summit 2014 (Adidas Group)

|

Deze presentatie is gegeven door Ewa Badaruk van Adidas Group, keynote spreker, tijdens de E-mail Summit in juni 2014. How Adidas improved interaction and conversion rates using responsive e-mail design. Lees verder »

Case/presentatie

DDMA E-mail Summit 2014 (Dela Quist)

|

Deze presentatie is gegeven door Dela Quist  van Alchemy Worx, keynote spreker, tijdens de E-mail Summit in juni 2014. E-mail Marketing 3.0 is coming: are you ready? Lees verder »

Case/presentatie

DDMA E-mail Summit 2014 (Exact)

|

Deze presentatie is gegeven door Jasper Kolwijck van Exact als één van de hands on! praktijkcases tijdens de E-mail Summit in juni 2014. Lead Nurturing bij Exact: van Marketing Qualified Leads naar Sales Qualified Leads. Lees verder »

Case/presentatie

DDMA E-mail Summit 2014 (Human Inference)

|

Deze presentatie is gegeven door Francois Ruiter van Human Inference in één van de speed-it-up! sessies tijdens de E-mail Summit in juni 2014. First Time Right. Lees verder »